הרבה עסקים בשנה האחרונה נתבעו או קיבלו אזהרות מפני תביעה בגלל מילה בודדת: ׳פרסומת׳ במסגרת חוק הספאם (תיקון 40 לחוק התקשורת).
לעיתים הנושא מגיע לתביעה ייצוגית ובכך מעמיד את השולח בהוצאות כספיות מיותרות.
למה בכלל זה נדרש?
לא מעט נמענים, מוסיפים rule (כלל) בתוכנת הדואר שלהם, שאם המילה פרסומת מופיעה ב- subject, הדיוור נכנס לתיקייה מסוימת שהם מחליטים עליה (בדומה ללשונית קידומי מכירות של ג׳ימייל).
מה קורה אם שוכחים להוסיף זאת? כל דיוור עם ״עבירה״ על החוק שאינו כולל את המילה פרסומת יכול להגיע לעד 1000 ש״ח ללא הוכחת נזק.
ייחודי: החלטנו בחברת שלח מסר לסייע ולהימנע מתביעות מיותרות אלו, לא לקחת סיכון ולאפשר לכלל החשבון שלא משנה איזה מייל יוצא ממנה מאותו חשבון, המילה ׳פרסומת׳ תופיע בסוף הכותרת.
זה בטוח יקנה לכם שקט נפשי 🙂
איך מעדכנים זאת?
בחשבון שלכם נגשים להגדרות (גלגל שיניים) למעלה > הגדרות כלליות > ומפעילים את מנגנון
רוצים להגן על עצמכם ועדיין אין לך חשבון במערכת שלח מסר? לא נורא.. יש ללחוץ כאן ולהירשם בחינם https://join.sendmsg.co.il/he?sid=362&ref=blog