בין שלח מסר למערכת KALA CRM ניתן ליצור התממשקות כך שאפשר יהיה לשלוח דיוור וניוזלטרים.
הנמענים יועברו ממערכת KALA לשלח מסר באופן אוטומטי ולפי ההגדרה שתבחרו:
- כאשר נפתחת פנייה במערכת – לדוגמא, תוכלו ליצור קבוצת דיוור של פניות שנפתחו וליצור מייל 0 של "תודה שפניתם" עם זמן טיפול משוער.
- בעת שינוי סטטוס במערכת – לדוגמא, תוכלו ליצור קבוצת דיוור של פניות שנסגרו וליצור מייל 0 שמעדכן את הלקוח שהפנייה טופלה עם בקשה לדירוג בגוגל / הפנייה לקהילה או לאתר.
- כאשר מעבירים את הפנייה לשלב אחר במערכת – תוכלו ליצור קבוצות דיוור מתאימות, ודרך סדרות מיילים ללוות את הלקוח במסע שלו.
- ההעברה יכולה להתבצע לקבוצת דיוור מסוימת בהתאם לסטטוס או מאפיינים שתבחרו של הפנייה.
רבים מלקוחותינו כבר נהנים מהאפשרויות שההתממשקות בין KALA CRM לשלח מסר נותנת.
אם אתם משתמשים ב-KALA CRM התקשרו ל- 077-8067225 ובקשו מהצוות את ההתממשקות לשלח מסר.