פרסום דף נחיתה בפייסבוק ובאתרים חיצוניים​ – הגדרות מתקדמות

פרסום דף נחיתה ברשתות חברתיות

כאשר אנחנו מפרסמים את דפי הנחיתה שלנו​ באתרים חיצוניים כמו פייסבוק למשל, נרצה לפעמים להגדיר בעצמנו מה יוצג כך שהפרסום יהיה ייצוגי.

​3 דברים שניתן לשנות ולהגדיר בפרסום באתרים חיצוניים:​

על מנת לשנות את ההגדרות הללו -הנה סדר הפעולות:

  1. בחרו את דף הנחיתה הרצוי מרשימת דפי הנחיתה שלכם וכנסו להגדרות הדף
  2. עברו ללשונית “קידום במנועי חיפוש”


  3. תוכלו להגדיר כאן
    מילות מפתח (keywords)
    את תיאור הדף שתרצו
    favocon אייקון שיוצג בלשונית הדפדפן לצד שם הדף
    תמונה לתצוגה מקדימה
    שם הדף שתרצו שיופיע


    אל תשכחו לסמן “כן” בשאלה האם לאפשר לדף זה להופיע בגוגל ובמנועי חיפוש נוספים.

    חשוב -אם היו תיאור/תמונה אחרים – יכולות לקחת כמה דקות ואפילו יום-יומיים עד שהתצוגה והתמונה יתעדכנו.  

בהצלחה!

באותו נושא

ניוזלטרים וקמפייניםדפי נחיתהמאמרים מקצועיים

פתח צ׳אט
1
💬 אפשר לסייע לך?
Scan the code
היי 👋
אולי אוכל לסייע לך במשהו?