האסוציאציה הראשונה העולה למרבית האנשים למילים “מערכת דיוור אלקטרוני” היא “ניוזלטר” או “סדרת הודעות”.
אמנם אלה השימושים היותר נפוצים , אך לטובת אוהבי הגיוון ריכזנו מספר רעיונות נוספים לשימוש במערכת דיוור אלקטרוני:
Follow up לפגישות – בעל עסק ממוצע קובע עשרות פגישות בחודש. כדי להישאר בתודעתו, עליכם להזכיר לו אודותיכם. בעזרת מערכת דיוור אלקטרוני תוכלו ליצור תזכיר אוטומטי (אך אישי) שישלח כשבוע לאחר הפגישה ויקדם את מטרות הפגישה. תזכיר כזה יכול להיות במייל או ב SMS.
שליחת סקרים וניתוח שלהם לפי פילוחים – לכל לקוח יש את תחומי ההתעניינות שלו. אבל איך תדעו אם לא תשאלו?
מערכת דיוור אלקטרוני מאפשרת לשלוח סקר (שאפשר גם להפיץ לחברים שירשמו בעתיד), לקבל את תוצאותיו ישירות למייל האישי, ולפלח את המנויים בהתאם לתוצאות. כך תוכלו לשפר ומקד את אסטרטגיות השיווק שלכם.
התאמה ממוקדת של דיוורים לפי הלקוחות ובקשתם – במערכת שלח מסר אפשר לשלב בכל הודעה קישורי העברה בין קבוצות, כך שכל מנוי יוכל לבחור את הנושאים המעניינים אותו במיוחד מבין המידע הרב אותו אתם מציעים. כך אתם שומרים על לקוחות מתעניינים, מרוצים ומשאירים את הבחירה לדעת בידי הלקוח. אפשרות הבחירה והקצב האישי של כל מנוי נוסחים ביטחון ואמון כלפיכם.
ניהול לקוחות, שיחות ומעקב – מערכת שלח מסר היא מערכת דיוור אלקטרוני המשלבת מערכת CRM(מערכת ניהול לקוחות). מגוון השדות שניתן ליצור במערכת והדינאמיות שלהם מאפשרים לעדכן כל מנוי בכל עת: לתעד שיחות, ליצור תזכירים לביצוע מעקב, לתעד תאריכים חשובים ללקוח ולנהל התקדמות פרויקטים.
תזכיר לעובדים – כדי לשמר מוטיבציה, או כדי ליצר אותה מחדש, אפשר לשלוח תזכיר שיצית מחדש את ההתלהבות “שבוע אחרון לחודש – יוסי מוביל כרגע במכירות עם 12 פריטים!”
קופון ייחודי – לא כולם נכנסים למייל מדי בוקר, אך מעטים מכך שוכחים את הסלולרי בבית. משלוח של קופון ייחודי ב-SMS עם הטבה מוגבלת בזמן יכול להגדיל את הפעילות בעסק בעשרות אחוזים!
דף נחיתה “מפעילים” למנויים חדשים – מדי משלוח ישנם מנויים המעבירים את ההודעה לחברים או משתפים בפייסבוק, מה שמגדיל את החשיפה. צירוף של דף נחיתה עם טופס הרשמה המבטיח הטבה ייחודית לנרשמים דרכו (השתתפות בהגרלה, תחרות, מתנה מיוחדת) תמיר את החשיפה במנויים חדשים בפועל.
סדרות יומיומיות, וסדרות הכנה: למשל הכנת סדרת דיאטה שבה נרשמים ומקבלים תפריט לכל יום ורשימת מוצרים בתחילת כל שבוע (כהכנה לתפריט).
הזמנת מוצרים באופן אוטומטי: למשל לשלוח לספק את ההזמנה הקבועה מראש
ONE PAGER – מיני סייט תדמיתי על דף נחיתה כולל תפריט וקישורים לחלקים השונים בדף כמו אודות, צור קשר, שירותים ועוד.
דוגמאות למיני סייטים בדפי הנחיתה בשלח מסר
https://nesia-airsystems.com/
https://studio3-s3.com/
https://belevitchrealestate.minisite.ms/Hotspot
https://ilanbarak34.minisite.ms/4
קורסים דיגיטליים – בשלח מסר יש מערכת קורסים דיגיטליים מתקדמת. בעזרת קורס דיגיטלי תוכלו לנצח את המשוואה זמן=כסף, ולבנות תשתית חזקה לעסק שלכם.
דומיין פרטי– בשלח מסר תוכלו לרכוש דומיין פרטי, שישמש אתכם גם ככתובת שולח בניוזלטרים שאתם שולחים, וגם יופיע בדפי הנחיתה שלכם.
עסק מנצח הוא עסק ייחודי, וכדי להיות כאלה צריך להיות מקוריים, בעיקר כאשר מדובר בשיווק באמצעות מערכת דיוור אלקטרוני.
דמיינו, בצעו, והצליחו!