קמפיין מסרונים (הודעות sms)

יש מספר דרכים ליצירת קמפיינים במסרונים

מטרתה של הודעה במסרון היא הודעה קצרה ועניינית.
להודעות SMS יש מגבלה של כמות תווים וגם לקורא לא טבעי ונוח לקרוא תכנים ארוכים בערו זה. לכןכדאי לוודא שההודעה שלך תמציתית ועניינית.

התאמה של ההודעה לנמען: רצוי להשתמש בשם הנמען או בפרטים אישיים אחרים כדי לגרום להודעה להרגיש ממוקדת ורלוונטית יותר.

קריאה ברורה לפעולה: על מנת להקל על הקהל שלך, ציין מה אתה רוצה שהוא יעשה הלאה, בין אם זה ביקור באתר או ביצוע רכישה.

השתמש בפילוח: מומלץ עד כמה שניתן לחלק את הקהל לקבוצות קטנות יותר על סמך מאפיינים משותפים, למשל לקוחות קיימים לעומת מתעניינים, כאלה שרכשו קורס מסוים לעומת נרשם למדריך, ושלחו מסרים ממוקדים לכל קבוצה כזו. זה יכול לעזור להגביר את הרלוונטיות והאפקטיביות של מסע הפרסום שלך.

אופטימיזציה: למשל נוסחים וגרסאות שונות של ההודעה. לפי זה אפשר להבין מה מהן מניבות את הביצועים הטובים ביותר. רצוי להשתמש בקישורים מקוצרים בשלח מסר כדי לבחון אחוז הקלקות. כל אלה יעזרו לחדד את מסע הפרסום שלך ולהשיג את התוצאות הטובות ביותר.

אישור קבלת הודעות: חשוב לוודא שיש לך אישור לשלוח הודעות SMS לקהל שלך ושהוא נרשם באופן מודע לקבלת הודעות, עדכונים ופרסומים.

ניתוח ומעקב: השתמש במדדים כמו אחוז הקלקות ואחוז המרות כדי למדוד את הצלחת מסע הפרסום שלך ולזהות אזורים לשיפור.

במאמר נפרד נציין סוגי קמפיינים ודרכים ליצירת משפך שיווקי.

elderly woman messaging on modern smartphone
אישה שצופה במסרון

באותו נושא

ניוזלטרים וקמפייניםדפי נחיתהמאמרים מקצועיים

פתח צ׳אט
1
💬 אפשר לסייע לך?
Scan the code
היי 👋
אולי אוכל לסייע לך במשהו?