בעולם העסקי התחרותי של ימינו, חשוב להישאר קרוב ללקוחות שלך ולהבין את הצרכים והרצונות שלהם. סקרים הם כלי חזק שיכול לעזור לך לעשות זאת. הם מאפשרים לך לאסוף משוב ישיר מהלקוחות הקיימים והפוטנציאליים שלך, להבין טוב יותר את הקהל היעד ולשפר את המוצרים והשירותים שלך.
כמה דוגמאות לסוגי סקרים שבעלי עסקים יכולים לעשות:
סקר שביעות רצון לקוחות – שאל את הלקוחות שלך מה הם חושבים על המוצרים/שירותים שלך וקבל משוב חיוני שיעזור לך לשפר.
סקר טרום-שיווק – לפני שיוצאים עם מוצר או שירות חדש, עשה סקר בקרב קהל היעד כדי לבדוק את הביקוש והעניין.
סקר נטישת סל קניות – הבן למה אנשים מתחילים תהליך רכישה אבל לא מסיימים אותו על ידי שאלתם.
סקר אחרי שירות לקוחות – קבל משוב על חוויית השירות והצעות לשיפור.
סקר לפני וובינר – תוכלו לשאול את הנרשמים לוובינר כמה שאלות שיתנו לכם מידע מי הקהל שמגיע, למה הוא מצפה וכו'.
שימוש בסקרים יעזור לכם לקבל משוב לקוח אמין, יתן לכם יכולת להתאים מוצרים/שירותים לצרכי הלקוחות, וזיהוי אזורים לשיפור. בנוסף, סקרים הם דרך פשוטה ויעילה לשמור על קשר עם הלקוחות שלך ולהראות להם שדעתם חשובה לך.
אז למה שלא תנסו להכניס סקרים לתהליך העסקי שלכם?
כך תעשו את זה:
1. ראשית, הכנסו למנויים>הגדרת שדות והוסיפו את השאלות שתרצו.
מומלץ להשתמש בשדה של בחירה מרובה.
לדוגמא בסקר משוב על שירות, תוכלו לשאול באיזה נושא פנו לשירות – ולתת כמה אפשרויות.
או לשאול באיזה תחום הלקוחות עוסקים.
2. בנו ועצבו את דף הנחיתה שלכם במערכת שלח מסר.
ובהוספת הטופס בחרו את השדות הרצויים שתרצו להכניס לסקר
כאן, לדוגמא הכנו דף נחיתה כדי לקבל משוב לאחר שירות בצ'אט שלנו.
3. צפייה בסטטיסטיקות הסקר
כנסו לדפי נחיתה וטפסים>דפי נחיתה
ברשימת דפי הנחיתה תוכלו לראות את הסטטיסטיקה של השדות
(*חשוב – האייקון של הסטטיסטיקה מופיע רק לאחר 2 תגובות לפחות על הסקר)
בהצלחה!