סטטיסטיקה שלח מסר קורסים וקבוצות דיוור

מערכת הסטטיסטיקות בשלח מסר יכולה ללמד אותנו על אופן פעילות המנויים (לידים) שלנו בחשבון. מלבד הרגלי צריכת המנויים את תכנינו, דרך הודעות ששלחנו, ישנן עוד דרכים ללמוד את אופן פעילת המנויים שבחשבוננו, באמצעות סטטיסטיקה של קבוצות דיוור וסטטיסטיקה של קורסים דיגיטליים

מערכת הסטטיסטיקות - קבוצות דיוור

באמצעות מערכת הסטטיסטיקות ניתן לקבל נתונים אודות המנויים הרשומים בקבוצת דיוור נבחרת: כמות המנויים הפעילים בקבוצה ואופי פעילותם.
ראשית, יש לגשת לדף קבוצות הדיוור בשלח מסר, דרך: מנויים > קבוצות דיוור
בטבלת קבוצות הדיוור, העמודה השניה משמאל, הינה עמודת הסטטיסטיקות של קבוצות הדיוור:

לחיצה על אייקון הסטטיסטיקה תעביר אותנו לדף הסטטיסטיקה של אותה קבוצת הדיוור:

לחיצה על האייקון של האקסל, תוריד למחשבך טבלת אקסל ובה פירוט הנתונים של של כל מנוי בקבוצה, החל מ: כתובת דואר אלקטרוני, מספר סלולארי, סטאטוס דיוור (פעיל, כתובת לא תקינה, הסיר את עצמו וכיוב’), תאריך אחרון בו זה פתח הודעה ותאריך אחרון בו זה לחץ על קישור המוטמע בתוך הודעת מייל.

מערכת הסטטיסטקות - קורסים דיגיטאליים

מעקב אחר נתוני פעילות המנויים בקורסים הדיגיטליים שלך יכול לגלות לך על מידת הכניסה של מנוייך לשיעורים, אך גם יכולה ללמד על אופי הכניסה לקורס שלך: באילו ימים ובאילו שעות, האם ממכשיר מובייל או ממחשב אישי.
לכל קורס יש את הסטטיסטיקה שלו, המאפשרת חלוקה בתצוגה בין סטטיסטיקה כלל קורסית לרשימת נתונים הנוגעים לכל שיעור ושיעור בנפרד בקורס.
בשביל להכנס לחלון הסטטיסטיקות בקורס הדיגיטלי, ראשית, יש לגשת לדף הקורסים הדיגיטליים בשלח מסר. בטבלה, בעמודה השניה משמאל, יהיה אייקון הסטטיסטיקה של כל קורס:

כניסה לסטטיסטיקת הקורס הדיגיטלי חושפת אותנו לחלוקת ניתוח הנתוני הגולשים של אותו הקורס לשלושה סקטורים:

אחוזי פתיחה ממכשירים:

בחלק העליון של הסטטיסטיקה ישנם שלושה גרפי “עוגה”, אשר מציגים את אחוזי פתיחת הקורס בחלוקה לשלושה סוגי מכשירים: מחשב, סמארטפון (סלולארי) וטאבלט. אחוזי פתיחה אלו יכולים ללמד אותי על אופן הכניסה של המנויים של לקורס ולדעת האם עלינו להתאים את טכניהם ולהנגישם עבור מי שיושב על כסא המחשב בביתו ולומד, או עבור מי שעושה זאת על הדרך בחוץ, או שמא בקורס ישנה הפעלה שראוי שהמנוי יעשה בלייב במקביל לפתיחת טכני הקורס (לדגומא: כושר, בישול, יצירה וכד’).

זמני הצפייה בתכנים:

ביחד עם אחוזי הפתיחה ממכשירים, זמני הצפייה בתכנים מאפשרים לנו לאפיין את הלקוחות העיקריים שצורכים את טכני הקורס. בשילוב נכון של ההבנה כי הקורס שלנו נצרך בימים מסויימים (ימי חול או סוף שבוע למשל) ובשעות מסויימות, ביחד עם סוג המכשירים איתו הלקוחות נכנסים על הקורס, נדע לתכנן, לייתר ולעצב את התכני השיעורים בקורס.
לחיצה על הגרף של כל אחד מימות השבוע, ייפתח אחוזי הפתיחת הקורס היומי בפרישה שעתית:

צפיות בשיעורים:

החלק התחתון בסטטיסטיקות הקורסים הדיגיטליים יכול לעזור לנו בניתוח אפקטיביות השיעורים שייצרנו בקורס, כמה הם פופולאריים וחיוניים, האם המנויים הסתפקו בצפיה חד פעמית בהם או שעשו שימוש בצפייה מרובה בשיעור. ניתוח הנתונים עובד כך:
העמודה הימנית ביותר – שם השיעור ומספרו בשרשרת השיעורים בקורס.
העמודה השמאלית ביותר – סה”כ הצפיות בשיעור (גם אם אותו המנוי נכנס לאותו השיעור מספר פעמים).
העמודה השניה משמאל – מתוך כלל הצפיות בשיעור, מה הוא אחוז הפתיחות הייחודיות (פתיחות ייחודיות – מספר המנויים השונים שפתחו את אותו השיעור).
העמודה השלישית משמאל – כמות הצפיות הייחודיות בקורס – ניתן להכנס לרשימה זו ע”י לחיצה על אייקון ה- “ “.

באותו נושא

ניוזלטרים וקמפייניםדפי נחיתהמאמרים מקצועיים

פתח צ׳אט
1
💬 אפשר לסייע לך?
Scan the code
היי 👋
אולי אוכל לסייע לך במשהו?