הרבה פונים אלינו בשאלות שחוזרות על עצמן, שכולן מסכמות את אותו נושא.
איך לשווק נכון במיילים, אז למרות שלל המידע ברשת, הרצאות והדרכות שאנו מקיימים,
ריכזנו לכם בקצרה טיפים כללי זהב שיווק אפקטיבי במיילים של ״לגזור ולשמור״.
בנוסף, צירפנו סרטון של צבי שניתח כל סעיף ופירט 🙂
כללי זהב שיווק אפקטיבי במיילים
שורת הנושא של האימייל לא נועדה למכור את תוכן האימייל, אלא צריכה להניע לקריאה – בסופו של דבר זה הדבר הראשון שהלקוחות רואים בין כל שאר המיילים בתיבה שלהם.
הוסיפו טופס הצטרפות גם בחשבונות הרשתות החברתיות שלכם כדי להפוך את ההצטרפות לרשימת הדיוור לזמינה ונוחה.
הימנעו מריבוי מסרים שיבלבלו את הלקוחות. בחרו מסר אחד או שניים לכל היותר.. ושיהיו ברורים.
תנו דגש על תשומת לב מיוחדת לנרשמים חדשים – בחרו עבורם הנחה,מתנה או הטבה כתמריץ.
כדי שהקורא יתמקד במסר אליו כיוונתם, הימנעו משימוש בסוגים שונים של פונטים או בצבעים שונים באימייל.
6. על מנת לחסוך זמן ולהפיק את המקסימום מהפעילות השיווקית, תכננו סדרת דיוורים אוטומטית לנרשמים.
7. בדקו שכל הקישורים בדיוור עובדים לפני שתוציאו את המייל.
8. בצעו A/B Testing ורק אז תחליטו מהי גרסת הדיוור המנצחת שלכם. תשתמשו בסטטיסטיקות לניתוח.
9. חשוב שתרעננו את עיצוב הדיוור שלך מפעם לפעם.
10. המכשול הראשון שעליכם לעבור הוא לגרום למשתמש לפתוח את האימייל – וזה נעשה על ידי שורת הנושא! בדקו היטב איזה נוסח בנושא מניע יותר לפעולה ועובד טוב מבחינת אחוזי פתיחה של הדיוור.
11. הפיקו לקחים מהעבר בדקו את הסטטיסטיקות של דיוורים מהעבר ותבינו מה עבד יותר טוב, על איזה קישור הלקוחות הקליקו מספר רב יותר של פעמים וכן הלאה.
12. כדי להישאר בתודעה של הלקוחות ולתת להם להרגיש חשובים תנו להם תשומת לב אל תשכחו לשלוח ברכות לחגים ולמועדים מיוחדים, רצוי עם הצעה שווה או מתנה עם ערך.
13. כדי לחסוך זמן יקר ולהפוך את השיווק באמצעות האימייל לאפקטיבי יותר, כדאי לעשות שימוש יעיל בשליחת הודעות אוטומטיות באמצעות מערכת דיוור אלקטרוני חכמה – בדיוק כמו המערכת שלנו 🙂
14. אפשרו ללקוחות לעקוב אחריכם ברשתות החברתיות על ידי הוספת כפתורי מדיה חברתית לדיוורים כך הם גם יוכלו לשתף עם חבריהם את הדוא"ל שלך.
15. חשוב להבין מהם היום והשעה האפקטיביים ביותר וכן התקופות המוצלחות ביותר כדי לקבל את התוצאות המיטביות לדיוור.
16.זכרו שכאשר הדיוור מכיל בעיקר תמונות הוא יגיע ישירות לתיבת הספאם ולכן חשוב לוודא שהדיוור מאוזן ביחס בין התמונות והטקסט.
17. הקפידו על עדכון של הלקוחות בכל הקשור לאירועים מיוחדים בעסק כמו כנסים, מבצעים, ימי מכירות מיוחדים ועוד.
18. כדי שתוכלו ליצור מסרים מדויקים ומתאימים על בסיס נתונים דמוגרפיים בחנו את אזור המגורים, הגיל, המין ועוד נתונים של לקוחותיכם ואספו פרטים רלוונטים לסגמנטציה בהרשמה לרשימת הדיוור שלך.
19. כדי שכל אחד מקהלי היעד שלך יראה רק את החלקים הרלוונטים לו בלבד, השתמשו בטרגטינג. כך תוכל ליצור דיוור שכל אחד מקהלי היעד שלך יראה אותו בצורה שונה על בסיס מקום מגורים, מין, גיל ועוד.
20. אל תשאירו קצוות פתוחים להבנת הנקרא של הנמען שיקלוט מה מצופה ממנו לעשות. צרו הנעה ברורה לפעולה גם מבחינת טקסט וגם מבחינה גרפית.
21. כדאי להוציא דיוור מותאם לקהלי יעד שונים על פי ההעדפות האישיות שלהם, צרו מספר רשימות תפוצה שיאפשרו לכם לשלוח דיוור איכותי לכל אחת מהרשימות – הפילוח והדיוק משתלמים.
22. כדי להפיק את המקסימום מרשימת הדיוור ולהעביר מסר מדויק לקהל יעד מטורגט, תוכלו להשתמש בפרסום ברשתות החברתיות על ידי רשימתה מיילים מלידים שקיבלתם דרך הדיוור, ולהגיע אליהם בפרסום המשך עם מודעה ייעודית להם.
לחצו על הסרטון לקבלת ניתוח מלא על כל הסעיפים.
זהו לבינתיים.
נשמח אם תצטרפו לדף שלנו בפייסבוק ותתעדכנו בדברים החמים במערכת 🙂
https://www.facebook.com/sendmsg
עדיין אין לכם חשבון? זה הזמן לפתוח חשבון בחינם ולהתחיל לשווק
https://join.sendmsg.co.il/he?sid=362&ref=blog
בהצלחה!