ייחודי לשלח מסר: הגנה מתביעה על ידי המילה ׳פרסומת׳

הרבה עסקים בשנה האחרונה נתבעו או קיבלו אזהרות מפני תביעה בגלל מילה בודדת: ׳פרסומת׳ במסגרת חוק הספאם (תיקון 40 לחוק התקשורת).
לעיתים הנושא מגיע לתביעה ייצוגית ובכך מעמיד את השולח בהוצאות כספיות מיותרות.

למה בכלל זה נדרש?
לא מעט נמענים, מוסיפים rule (כלל) בתוכנת הדואר שלהם, שאם המילה פרסומת מופיעה ב- subject, הדיוור נכנס לתיקייה מסוימת שהם מחליטים עליה (בדומה ללשונית קידומי מכירות של ג׳ימייל).

מה קורה אם שוכחים להוסיף זאת? כל דיוור עם ״עבירה״ על החוק שאינו כולל את המילה פרסומת יכול להגיע לעד 1000 ש״ח ללא הוכחת נזק.

ייחודי: החלטנו בחברת שלח מסר לסייע ולהימנע מתביעות מיותרות אלו, לא לקחת סיכון ולאפשר לכלל החשבון שלא משנה איזה מייל יוצא ממנה מאותו חשבון, המילה ׳פרסומת׳ תופיע בסוף הכותרת.

זה בטוח יקנה לכם שקט נפשי 🙂

איך מעדכנים זאת?

בחשבון שלכם נגשים להגדרות (גלגל שיניים) למעלה > הגדרות כלליות > ומפעילים את מנגנון

רוצים להגן על עצמכם ועדיין אין לך חשבון במערכת שלח מסר? לא נורא.. יש ללחוץ כאן ולהירשם בחינם https://join.sendmsg.co.il/he?sid=362&ref=blog

באותו נושא

אוטומציותדפי נחיתה

אוטומציותחיבור למערכות חיצוניותחיבור לסליקה

דפי נחיתהמאמרים מקצועייםניוזלטרים וקמפיינים

רשימת דיוור היא כלי שיווק אפקטיבי ויעיל. אך עדיין רב בעלי העסקים אינם יודעים כיצד לשווק נכון לרשימה, ואיך להמיר את המתעניינים ללקוחות משלמים באמצעות רשימת דיוור. קבלו כמה טקטיקות שיווק מוכחות שיקפיצו את המכירות בעזרת רשימת הדיוור שלכם.

אוטומציותדפי נחיתהמנויים וקבוצות דיוורניוזלטרים וקמפיינים

כל הדרכים להוסיף ולמחוק מנויים מקבוצות דיוור במערכת שלח מסר
פתח צ׳אט
1
💬 אפשר לסייע לך?
Scan the code
היי 👋
אולי אוכל לסייע לך במשהו?