התממשקות מערכת ריווחית/icredit לשלח מסר

על מנת לקלוט את הנרשמים ששילמו במערכת ריווחית/icredit לתוך מערכת שלח מסר אנו
נשתמש בהתממשקות המובנית לפי המדריך המצורף: ניגש להגדרות > חיבור למערכות Marketplace


נבחר בחלונית “ריווחית/icredit”
ובדפי ריווחית

נלחץ על “הוספה” מצד שמאל:

במזהה דף תשלום אנו נדביק את “מזהה דף התשלום” שנעתיק מהמערכת של ריווחית
וגם את שם הדף (רצוי להשתמש באותו השם כדי למנוע בלבול בהמשך)

ואת הקישור שבתמונה נעתיק ממערכת שלח מסר ונדביק בשורת “שירות IPN” במערכת ריווחית

נדאג ללחוץ על שמור בשתי המערכות
כעת כשנכנס במערכת שלח מסר להגדרות > חיבור למערכות נראה את דף הסליקה ונוכל להגדיר:

לאילו קבוצות להוסיף את המנוי לאחר התשלום

מאילו קבוצות להסיר את המנוי לאחר התשלום

לראות מי שילם ונכנס למערכת שלח מסר

לעצור את ההתממשקות


בלחיצה על בחירה נראה את רשימות הדיוור שקיימות בשלח מסר ונוכל לבחור לאילו רשימות להוסיף את המנוי ומאילו להסיר(אם רוצים)

בלחיצה על “צפה” בעמודת הנרשמים נראה את הפרטים של הנרשמים

בשינוי הסטאטוס מ”כן” ל “לא אנו נעצור את ההתממשקות

באותו נושא

אוטומציותדפי נחיתה

דפי נחיתהמאמרים מקצועייםניוזלטרים וקמפיינים

רשימת דיוור היא כלי שיווק אפקטיבי ויעיל. אך עדיין רב בעלי העסקים אינם יודעים כיצד לשווק נכון לרשימה, ואיך להמיר את המתעניינים ללקוחות משלמים באמצעות רשימת דיוור. קבלו כמה טקטיקות שיווק מוכחות שיקפיצו את המכירות בעזרת רשימת הדיוור שלכם.

אוטומציותדפי נחיתהמנויים וקבוצות דיוורניוזלטרים וקמפיינים

כל הדרכים להוסיף ולמחוק מנויים מקבוצות דיוור במערכת שלח מסר

מאמרים מקצועייםמסרונים (sms)ניוזלטרים וקמפיינים

בעקבות שינויים בעולם הניידים, הפכתי לנלהב גדול בכל הקשור למסרונים. במאמר הזה סקרתי את האפשרויות הרבות שאפשר ליישם עם מערכת מסרונים, ושתשדרגו בזכותם את המערכת השיווקית של העסק שלכם
פתח צ׳אט
1
💬 אפשר לסייע לך?
Scan the code
היי 👋
אולי אוכל לסייע לך במשהו?