לכתובת השולח המוגדרת בחשבונכם במערכת שלח מסר יש חשיבות רבה. סוג הכתובת יכול להשפיע רבות על איכות השליחה. וכן כך יש לה גם השלכות משפטיות בהתאם לתקנות חוק הספאם. שהרי כתובת השולח שתגדירו במערכת, היא זו שתזוהה ע”י הנמענים שלכם ותאושר על ידם.
בחשבונכם בשלח מסר ניתן להגדיר מספר כתובות שולח, וזאת על מנת שתוכלו להגדיר לכל הודעה שם שולח שונה, אם תרצו.
במדריך זה נציג בפניכם את תהליך הוספת כתובת השולח שלכם בחשבון.
אזור כתובת השולח מחולק ל2 :
כתובת השולח = כתובת אימייל ( מיועד לשי תהליך אימות המייל ואימות מספר הטלפון.
**שימו לב:
- במידה ויש לכם דומיין אישי, תמיד מומלץ להשתמש בו ככתובת שולח. וזאת מאחר וכאשר אתם מגדירים כתובת שולח בעל דומיין ציבורי, יש יותר סיכוי שההודעות שתשלחו יעבור לתיקיית הספאם, מאשר כאשר תשתמשו בדומיין אישי.
- כאשר אתם מוסיפים כתובת שולח, חובה לאשר כתובות שליחה חדשות במייל, ולאמת את מספר הטלפון שהזנתם. ללא סיום תהליך האימות, לא יתאפשר שימוש בנתונים בכתובת.
אז בואו נתחיל!
הוספת כתובת שולח חדשה:
1. היכנסו להגדרות> כתובת השולח:
2. לאחר מכן, בכדי להוסיף כתובת מייל חדשה נלחץ על כפתור “הוסף חדש“:
3. ייפתח לנו חלון פרטי הכתובת: שם נזין את:
שם השולח
כתובת השולח (מייל ציבורי/ מייל דומיין אישי)
נוסיף כתובת מייל להשבה (לאן שנרצה שיכנסו המיילים שהלקוחות משיבים לנו).
נזין את הכתובת העסק
במידה ותרצו לקבל התראות למייל ברגע ששליחה שביצעתם הסתיימה בהצלחה – ניתן להזין את כתובת המייל בשדה ” כתובת התראות לשליחה”.
ולסיום נלחץ על “הוסף”.
אימות כתובת מייל לשליחה:
1. לאחר שהוספנו כתובת חדשה, נוכל לראות אותה ברשימת הכתובות.
אך לפני שנוכל להשתמש בה יש להיכנס לתיבת הדואר הנכנס שלכם במייל, ולאשר את השימוש בכתובת.
2. לאחר שאישרתם את השימוש בכתובת, תוכלו לראות שהכתובת שהוספנו מופיעה עם המילה “כן“.
ניתן גם להגדיר את הכתובת שהוספתם ככתובת ברירת המחדל של החשבון שלכם, כך שבאופן אוטומטי תמיד יישלחו המיילים מהכתובת הזאת.
3. במידה ותרצו לערוך את אחת מהכתובות שלכם, יש ללחוץ על כפתור העיפרון (עריכה) על מנת להיכנס לפרטי הכתובת ולערוך אותם. ** שימו לב– לא ניתן לערוך את כתובת השולח, רק את הפרטים הנוספים של הכתובת כמו שם השולח, כתובות העסק וכו…
הוספת מספר טלפון לשליחה:
1. היכנסו להגדרות> כלים> כתובת השולח:
2. לאחר מכן, תחת האזור של פרטי שולח למסרונים, נלחץ על כפתור “הוסף חדש“:
3. ייפתח לנו חלון להזנת מספר הטלפון שלנו:
שימו לב שמספר השולח חייב להיות בבעלות השולח וזמין ע”פ חוק התקשורת!
אימות מספר טלפון לשליחה:
ישנם 2 סוגים של תהליכי אימות למספר טלפון- אימות מספר שמקבל SMS, ואימות מספר של מרכזייה.
1. לאחר שהזנו מספר טלפון בהוספת כתובת השולח וביצענו שמירה, יקפוץ לנו חלון אימות מספר הטלפון. במידה והזנו מספר טלפון שמקבל SMS, נקבל קוד אימות שאותו נצטרך להזין בחלון מטה.
2. במידה ומדובר במספר קווי ללא שלוחות או במספר שחסום לקבלת מסרונים- ניתן לבחור בקבלת שיחה לקבלת קוד האימות. לאחר שהזנו את הקוד- יש לבחור בשמור וסגור.
3. בדומה לאימות כתובת מייל, כאשר סיימנו לאמת את מספר הטלפון- נוכל לראות אותו מסומן בירוק- “מאושר לשליחה” ברשימת הכתובות שלנו.
שימוש בכתובת השולח בשליחה (מייל):
כאשר מוגדרת לנו כתובת שולח (מייל) באופן תקין, נוכל לראות אותה מופיעה בשלב תזמון ההודעה, לפני שליחת המייל שאנו מוציאים.
בנוסף, במידה וקיימות אצלנו בחשבון יותר מכתובת שולח אחת – ניתן לבחור מתוך הרשימה הקיימת את הכתובת איתה נרצה לשלוח את ההודעה. אף להוסיף כתובת חדשה במידה וטרם הכנסנו אותה:
שימוש בכתובת השולח בשליחה (SMS):
כאשר מוגדרת לנו כתובת שולח (SMS) באופן תקין, נוכל לראות אותה מופיעה לאחר שסיימנו לבחור את התפוצה שלנו, לפני שליחת המסרון שאנו מוציאים.
בנוסף, במידה וקיימות אצלנו בחשבון יותר מכתובת שולח אחת – ניתן לבחור מתוך הרשימה הקיימת את מספר הטלפון שממנו נרצה לשלוח את ההודעה ואף להוסיף כתובת חדשה במידה וטרם הכנסנו אותה: