בפוסט זה נדבר על דפי נחיתה אותם כל מנוי יכול לבנות בעצמו במערכת “שלח מסר”

מה שימושם של דפי הנחיתה? ואיך ניתן לבנות אותם בצורה הכי יעילה שתמשוך מתעניינים ולקוחות חדשים לעסק ותגדיל את המחזור העסקי?

מהו דף נחיתה?

דף נחיתה הוא עמוד יחיד אליו מגיע הגולש מתוך לחיצה על קישור או מודעה. בדף נחיתה מועבר מסר ספציפי וממוקד ללקוחות מסוימים. 
לדוגמא: גולש הנמצא באתר הכרויות ולוחץ על פרסומת לכרית חימום יגיע לדף נחיתה ובו מסרים כמו “הכרית שתחמם אותך בלילה קר”. כיוון שהגולש “נחת” לדף ממוקד – הדף פונה אליו בהתאם לסטטוס האישי שלו, וקיים סיכוי גדול יותר שהוא יזדהה עם המסר ויבצע את הפעולה שרצינו – יירשם, או ירכוש. 
דף נחיתה שבנוי נכון לוכד את תשומת הלב של הגולש, מעביר את המסר בצורה ברורה ועניינית, ומעודד את הגולש להירשם, או לרכוש ולהפוך ללקוח. 

למה חשוב לשים לב בבניית דף נחיתה?

ראשית, יש להגדיר מיהו קהל היעד. כלומר, מי אמור להגיע אל דף הנחיתה?
את המסר הממוקד יש להתאים לקהל שבחרנו (זכרו ש”כולם” אינו קהל ממוקד, ועדיף לקוח אחד ביד, משניים אצל המתחרה)

  • רצוי שיהיה בדף הנחיתה מסר יחיד, ממוקד וברור. אל תצרו עומס על הגולש.
  • שלבו את יתרונות המוצר או השירות – אפשר לשים קישור שיוביל למידע נוסף
  • תמונה שווה אלף מילים – שלבו תמונות איכותיות של המוצר או תוצאות השימוש בו על מנת למשוך את העין וליצור כמיהה אליו. 
  • וודאו שטופס יצירת הקשר נמצא במקום בולט ומזמין. או שלבו קישורי עוגן שיובילו אליו
  • מומלץ לכתוב במקום בולט בדף הנחיתה פרטי יצירת קשר כמו מייל וטלפון כדי שמתעניין יוכל גם ליצור איתכם קשר ביוזמתו.
  • לאחר שהגולשים ביצעו רישום בדף הנחיתה כדאי לשמור על קשר רציף באמצעות סדרת דיוור, עדכונים, הודעות ואיחולים כך שנהיה בתודעה שלו, ונשמור אותו כלקוח נאמן. 
  • הוסיפו לטופס הרישום צ’ק בוקס עם אישור הלקוח לקבלת דיוורים ופרסומים.

עדיין אין לכם חשבון בשלח מסר? אנחנו מזמינים אתכם לבדוק אותנו עם חשבון חינמי ל-5 שנים, בלי כרטיס אשראי ובלי אף התחייבות>>>

איך בונים דף נחיתה?

זה די פשוט, האמת 🙂 

נכנסים למערכת שלח מסר ללשונית דפי נחיתה, ולוחצים על יצירת דף חדש. כעת ניתן לבחור תבנית מוכנה ולבצע בה שינויים עיצוביים בהתאם לצרכיך, או לפתוח דף חלק וליצור הכל בעצמכם. עריכת הדף היא פשוטה ודומה ממש לעריכת מסמך WORD.

מומלץ לבצע את עיצוב הדף ע”י טבלה שבכל אחד מהבלוקים בטבלה נמצא תוכן אחר. למשל, לוגו בבלוק נפרד, טקסט בבלוק אחר, ותמונה בבלוק נוסף – כך תימנעו מזליגת הטקסט לצדדים.

חשוב לשים לב לריווח, לא להציף עם יותר מדיי תוכן, להוסיף את הטופס ליצירת קשר במיקום בולט ולא לשכוח מי קהל היעד שאליו מיועד דף הנחיתה ומהו המסר אותו אתם רוצים להעביר. 

לסיכום, למדנו מה חשיבותו של דף הנחיתה, מה התועלות שלו, ולמה חשוב לשים לב כשבונים דף נחיתה. 
בעצם ראינו, שלבנות דף נחיתה זה לא קשה ובעזרת מערכת שלח מסר – כל אחד יכול לעשות זאת. 

עדיין אין לכם חשבון בשלח מסר? אנחנו מזמינים אתכם לבדוק אותנו עם חשבון חינמי ל-5 שנים, בלי כרטיס אשראי ובלי אף התחייבות>>>

פתח צ׳אט
1
💬 אפשר לסייע לך?
Scan the code
היי 👋
אולי אוכל לסייע לך במשהו?