איך לבנות A/B Test בדפי נחיתה

כלי לביצוע מבחני AB המאפשר השוואת ביצועים בין שתי גרסאות של דפי נחיתה תוך מעקב אחר צפיות ייחודיות והמרות, כולל יכולת לערוך את שתי הגרסאות ולשלוט בהן מאותו קישור.

מטרה

הכלי נועד לספק למשתמשים אפשרות לבצע מבחני AB בין שתי גרסאות של דף נחיתה, על מנת להשוות ביניהן ולנתח ביצועים של כל גרסה, תוך מעקב אחר נתוני צפיות ייחודיות, המרות ולחיצות. הכלי מיועד במיוחד עבור משתמשי “שלח מסר”, משווקים עצמאיים ובעלי עסקים קטנים המעוניינים לשפר את אחוזי ההמרה שלהם.

תכונות ויכולות

מעקב צפיות ייחודיות והמרות כוללות: הכלי מאפשר לעקוב אחרי מספר צפיות ייחודיות בדף הנחיתה וההמרות הכוללות שבוצעו בדף.

ניהול גרסאות AB: הכלי מאפשר לערוך גרסה שניה של אותו דף נחיתה ולהשוות אותה לגרסה הראשונה.

חלוקה בין גרסאות: ממשק הניהול כולל סרגל לקביעת אחוז הצפייה של כל גרסה (למשל, גרסה א’ תוצג ל-50% מהמבקרים וגרסה ב’ ל-50% הנותרים).

ממשק ניהול מרכזי: כל ניהול מבחן ה-AB מתבצע מממשק אחד נוח וידידותי למשתמש.

יעוד הכלי:

משווקים עצמאיים: המעוניינים לשפר את אחוזי ההמרה של דפי הנחיתה שלהם על ידי השוואת ביצועים בין שתי גרסאות שונות של אותו דף.

בעלי עסקים קטנים: הרוצים לבחון עיצובים, טקסטים או הצעות שונות בדפי הנחיתה שלהם ולהבין איזו גרסה מביאה יותר המרות.

נותני שירותים: לקוחות “שלח מסר” מעוניינים למדוד את האפקטיביות של גרסאות שונות של דף הנחיתה בצורה מדויקת.

הוראות שימוש

1. גישה למבחן AB

כדי להתחיל מבחן AB, יש להיכנס לרשימת דפי הנחיתה בממשק הניהול. בצד שמאל של השורה בה נמצא דף הנחיתה שתרצו לבדוק, לחצו על אייקון **AB TEST**.

2. הממשק לניהול מבחן AB

לאחר לחיצה על אייקון AB TEST, ייפתח ממשק ייעודי לביצוע המבחן. הממשק בנוי כך:

שורת המידע העליונה: 

   – הקישור לדף הנחיתה.

   – שם המבחן (שם הדף).

   – תאריך יצירת המבחן.

סרגל חשיפה בין שתי הגרסאות: 

   – הסרגל מאפשר להגדיר את אחוז החשיפה של כל גרסה. הזזת הסרגל שמאלה יעלה אחוז החשיפה לגרסה B, והזזתו ימינה יעלה אחוז החשיפה לגרסה A.   – כאשר לוחצים על הקישור לדף הנחיתה, אחת הגרסאות תטען בהתאם לחלוקה שנקבעה בסרגל.

. הצגת הגרסאות ועריכתן:

בממשק מופיעות שתי גרסאות של דף הנחיתה:

– גרסה A (המקורית) מוצגת בחלון הימני.

– גרסה B מוצגת בחלון השמאלי.
לצד כל גרסה יש אייקון עריכה המאפשר לערוך את הגרסה הרלוונטית. שימו לב, שברגע שמבצעים עריכה ופרסום של אחת מהגרסאות, נתוני הצפייה וההמרות מתאפסים.

4. נתוני צפייה והמרות

מתחת לכל גרסה בממשק ניתן לראות את נתוני הצפייה וההמרות:

– ניתן לראות את הנתונים לכל גרסה בנפרד, כולל פילוח בין נתוני צפייה והמרות במכשירים ניידים לבין צפיות והמרות במחשב שולחני.

5. גרף הצגת נתונים

הממשק כולל גרף הצגת נתונים שבו ניתן לבחור בין שתי אפשרויות:

– גרף עמודות: להצגת נתונים בצורה גרפית על פי יחידות זמן.

– גרף עקומה: להצגת מגמת השינויים לאורך זמן.

6. איפוס נתונים

כפתור איפוס נתונים

שימו לב! במידה ותחליטו לאפס את נתוני הדף, לא יהיה ניתן לשחזר אותם.

תמיכה ופתרון בעיות

בעיות בהצגת הגרסאות: אם משתמשים רואים תמיד את אותה גרסה, יש לבדוק אם הם נכנסים שוב לדף ללא שימוש בחלון אנונימי, מה שגורם להם לראות את אותה גרסה שוב.

נתונים מתאפסים: שימו לב, שכל פרסום מחדש של אחת מהגרסאות גורם לאיפוס של נתוני הצפיות וההמרות.

שאלות נוספות: במידה ויש לך בעיות נוספות או שאלות לגבי השימוש בכלי, פנה לתמיכה הטכנית של “שלח מסר” לקבלת סיוע נוסף.

בהצלחה!

באותו נושא

אוטומציותחיבור למערכות חיצוניותחיבור לסליקה

דפי נחיתהמאמרים מקצועייםניוזלטרים וקמפיינים

רשימת דיוור היא כלי שיווק אפקטיבי ויעיל. אך עדיין רב בעלי העסקים אינם יודעים כיצד לשווק נכון לרשימה, ואיך להמיר את המתעניינים ללקוחות משלמים באמצעות רשימת דיוור. קבלו כמה טקטיקות שיווק מוכחות שיקפיצו את המכירות בעזרת רשימת הדיוור שלכם.

אוטומציותדפי נחיתהמנויים וקבוצות דיוורניוזלטרים וקמפיינים

כל הדרכים להוסיף ולמחוק מנויים מקבוצות דיוור במערכת שלח מסר

מאמרים מקצועייםמסרונים (sms)ניוזלטרים וקמפיינים

בעקבות שינויים בעולם הניידים, הפכתי לנלהב גדול בכל הקשור למסרונים. במאמר הזה סקרתי את האפשרויות הרבות שאפשר ליישם עם מערכת מסרונים, ושתשדרגו בזכותם את המערכת השיווקית של העסק שלכם
פתח צ׳אט
1
💬 אפשר לסייע לך?
Scan the code
היי 👋
אולי אוכל לסייע לך במשהו?