במדריך זה תלמדו כיצד לייצוא את אנשי הקשר שלכם מהמייל האישי וזאת על מנת להשתמש בהם בכדי להעלות לתוך מערכת שלח מסר
במקרים רבים, לפני שעוד התחלתם לעבוד עם מערכת שלח מסר, יצא לכם לאסוף אנשי קשר באופן עצמאי. ולעיתים איסוף המנויים מתרחש תחת המייל האישי שלכם.
קיימים סוגים רבים של תיבות ושרותי דואר אלקטרוני.
לנוחיותכם אוסף מדריכים לייצוא כתובות דואר כקובץ Excel מתיבות הדואר הנפוצות ביותר, וזאת על מנת שתוכלו לייבוא את אנשי הקשר בצורה קלה ופשוטה לתוך מערכת שלח מסר.
למדריך המלא לייבוא קובץ אקסל למערכת שלח מסר- לחץ כאן.
מדריכים לתיבות הדואר הנפוצות: Gmail, Outlook
אז בואו נתחיל!
Gmail:
1. לפני תהליך הייצוא / יש להעביר את שפת המערכת שלכם בGmail לעברית. יש ללחוץ על אייקון הגדרות:
2. לאחר מכן, יש להיכנס ללשונית “כללי” (General)> “שפה” (Languages) > לשנות ברשימה לעברית:
3. לאחר מכן, כנסו לאפליקציות גוגל שלכם:
4. בחרו ב”אנשי קשר“. אם לא מצאתם את האפליקציה, לחצו על “עוד” למטה:
5. אם שפת אנשי הקשר שלכם עדיין לא מופיעה בעברית- שנו זאת:
6. בסרגל הכלים לחצו על “עוד”> משם לחצו על “ייצוא”:
7. בחלון שנפתח בחרו אילו אנשי קשר ברצונכם לייצא ובתבנית הייצוא.
בתבנית הייצוא יש לבחור באפשרות השניה – תבנית CSV של Outlook.
8. לאחר מכן, במידה ופתחתם את הקובץ וראיתם שהוא מופיע בג’יבריש. לחצו על הקובץ שהורדתם לחיצה ימנית עם העכבר, בחרו ב”פתח באמצעות” ובחרו ב”פנקס רשומות” או “notepad”.
9. כאשר הקובץ נפתח> לחצו על “שמירה בשם” ובחרו בסוג הקידוד – UTF-8.